Saturday, April 24, 2010

KEMPEN PECUTAN TERAKHIR...TAKBIR!!

PERHATIAN!...SILA SIMPAN UNTUK MODAL PRU13

Aku tak sempat pergi Hulu Selangor!!Tapi aku cuba
berjuang melalui Blog...sebar apa-apa yg patut..
Alhamdulillah...sehari 200 orang baca blog ni...
kiranya ceramah kelompok aku berjayalah..
moga2 maklumat yg aku sebar dpt bantu jentera
di Hulu Selangor...MASA DAH TAK SEMPAT..MASA KEMPEN
DAH NAK TAMAT...nanti SB marah kempen lepas waktu..

SAKSIKAN SENJATA TERAKHIR dari Pemuda Guchil!!

video
======
1. dapat saham buruk di akhirat kalau undi be end


2. pemimpin UMNO samseng




3. pemimpn UMNO berkelakuan jahat




4. be end roboh masjid




5. orang2 & pemimpin2 umno rasuah




6. rasuah bertambah teruk jika najib jadi pm


7. be end hina dan derhaka kepada sultan


8. pemimpin be end gila seks




9. pemimpin be end sombong


10. be end sekular




11. islam hadari


12. persenda hukum hudud


13. orang2 be end sama cam pemimpinnyer...tak bermoral








JANGAN TERUS MENYESAL
Fikir2kan...keh keh keh keh





umno tolak hudud
================
1. 'Hukum rejam kepada penzina adalah primitif'. (Dr. Mahathir b.Mohamed : 3/3/94)

2. 'Apabila hukum rejam batu sampai mati kepada penzina dan potong tangan kepada pencuri, nescaya ramailah rakyat Islam yang mati dan kudung tangan. Ini sangat memalukan umat Islam kerana orang bukan Islam akan sempurna sifatnya dan boleh meneruskan kerja'. (Dr. Mahathir b.Mohamed : 14/7/92)

3.'Bagaimana kita boleh maju kalau orang Islam sudah tiada tangan dan kaki. Bagaimana mereka mahu bersaing dengan bangsa-bangsa lain kalau sifatnya sudah tidak cukup. Hukum Hudud tidak sesuai dilaksanakan di negara ini yang mempunyai rakyat berbilang kaum dan agama'. (Dr. Mahathir b.Mohamed : 2/5/92)

4. 'Saya akan memastikan bahawa negeri-negeri yang diperintah oleh BN tidak akan melaksanakan hukum hudud'. (Dr. Mahathir b.Mohamed : 1994)

5. 'Sukar dilaksanakan hukum syarak kerana masyarakat Malaysia bukan seratus peratus Islam'. ( Dr. Mahathir b.Mohamed : 4/8/94)

6. 'Hudud tidak boleh dilaksanakan kerana sukar mendapat saksi yang tidak fasiq'. (Dr. Mahathir b. Mohamed : 3 Mac, Nilam Puri).

7. 'Apa erti negara Islam jika mundur'.
(Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi: 13/11/99)

8."tujuan menutup aurat ialah kerana di zaman Nabi, Arab jahiliyyah mempunyai nafsu yang kuat sehingga sering menculik dan merogol wanita daripada kabilah-kabilah lain.
akibatnya ialah peperangan antara mereka yang tidak pernah tamat"
(Dato Seri Dr Mahathir Muhamad, 5 sep 1997, PWTC, perhimpunan Agung UMNO, Pita rakaman)

9."Apakah dalam keadaan Islam sudah lemah, hukum-hukum yang boleh melemahkan lagi orang Islam mesti dilaksanakan?"
(Ucapan Dato Seri Dr Mahathir Mohamad pada 3 mac 1994 di Pusat Bahasa Arab, Nilam Puri, Kelantan, Pita rakaman

10."Melaksanakan hukum hudud sehingga melemahkan orang Islam sehingga menjadi masyarakat kucar-kacir dan ditindas oleh orang lain tidak secocok dengan ajaran islam"
(Dato' Seri Mahathir Mohamad, Ucapannya di Pasir Mas, Kelantan, 14 ogos 1994, Pita rakaman)

11.'Negara akan huru-hara sekiranya undang-undang Islam dilaksanakan'.
( Dato' Seri Najib Tun Abdul Razak : 20/4/93)


beend derhaka
=============
1. Pengasas UMNO, Dato’ Onn Jaafar dibuang daripada istana Johor pada tahun 1920 dan membawa diri ke Singapura kerana mengkritik sultan atas isu harta.

2. Pada tahun 1964 Tan Sri Ghazali Jawi(bapa Dato’ Sri Tajul Rosli) yang tidak mahu letak jawatan menteri besar Perak walaupun perjanjian asal dia hanya hendak pegang jawatan itu dua tahun sahaja. Apabila sampai masanya, dia tidak mahu lepaskan jawatan. Sultan Idris murka dan bernazar tidak mahu mencukur jambang selagi Ghazali Jawi tidak mahu letak jawatan. Bukankah ini derhaka namanya? Tiba-tiba Tajul Rusli kata UMNO tidak pernah derhaka, tidak pernah ucap macam Nizar. (UM 21.2.09) Tindakan bapanya pada Sultan Perak apa pulak maknanya?

3. Pada tahun 1979, kes Dato’ Rahim Bakar, bekas Menteri Besar Pahang yang berselisih faham dengan Sultan Pahang. Media pro UMNO mengkritik Sultan secara terbuka.

4. 1983, UMNO hendak meminda supaya kuasa YDA mengenai pengisytiharan darurat dikurangkan maka UMNO membelasah Raja-raja Melayu kerana menolak cadangan tersebut.

5. Pada tahun 1991 – dalam persidangan agung UMNO, Sultan Kelantan dihentam secara terbuka kerana menyebabkan UMNO kalah di Kelantan.

6. Dalam persidangan agung UMNO juga perwakilan UMNO meminta harta raja disiasat. Berita ini dilaporkan oleh UM di muka surat depan. Apaka ini bukan derhaka?

7. Satu demonstrasi dan hantar memorandum kepada Sultan Kelantan telah dibuat oleh pemimpin UMNO Kelantan. Kenapa polis tidak menembak gas pemedih mata? Apakah ini bukan derhaka namanya?

8. Pada 18 Jun 1993 pindaan perlembagaan persekutuan yang membolehkan raja dibawa ke mahkamah telah dikemukakan. Apabila Raja-raja Melayu minta tangguh pindaan ini, maka media mengkritik secara terbuka salah laku raja.

9. Beberapa siri rapat umum haram UMNO di Alor Setar, Bagan Datoh, Seremban, Batu Pahat dan Melaka untuk menunjukkan sokongan kepada Dr. Tun Dr. Mahathir dan mengecam Raja-raja Melayu.

10. Sebab itu Ku Li denagn sinis berkata, “mana satu kah yang lebih merbahaya pindaan 1993 atau tindakan rakyat tidak menunjukkan hormat pada Sultan Perak pada 6.2.09?”. Ku Li tidak bersetuju dengan tindakan Karpal Singh menyaman Sultan Perak tetapi beliau menyatakan Karpal membuat suatu perkara yang dibenarkan oleh perlembagaan yang mana pemimpin UMNO sendiri yang memberikan laluan pada tahun 1993.(Star Online 17.2.09). Tiba-tiba sekarang orang UMNO pulak menjerit marah pada Karpal. Sepatutnya orang UMNO kena marah dan sumpah seranah pada pemimpin mereka kerana disebabkan pemimpin mereka lah maka martabat raja Melayu sebegitu rupa sehingga boleh dibawa ke mahkamah. UMNO ni memang BENGONG!!!

11. Peristiwa pertabalan Tengku Ibrahim Inderaputra untuk menggantikan Sultan Ismail Petra pada 29 April 1993 di Ketereh Dato’ Annuar Musa. Ini lagi memalukan. Apaka ini bukan derhaka atau kurang ajar namanya?

12. Kenyataan biadab Shahidan Kasim, bekas Menteri Besar Perlis bahawa Sultan Kelantan sekarang tidak layak menduduki takhta dan mempunyai bukti mengenainya (BH 11 Jun 1993).

13. Mohamad Taib (Mat Tyson) kata Nizar derhaka. Apakah dia telah lupa yang dia bawa lari Ku Yah (puteri Sultan Selangor dan adinda Sultan Selangor sekarang) kemudian kahwin lari di Thailand? Masa tu dia masih jadi MB Selangor. Ini kah perangai seorang MB dan kemudian bercakap tentang soal derhaka? Cakap berdegar-degar, jubor penuh taik!!!

15. Shahidan Kasim pulak boikot perlantikan Isa Sabu sebagai MB Perlis. Tidak derhaka kah dia kepada Raja Perlis?


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster

"Patik pohon derhaka" - bahasa istana






poster
=========

Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster


Enlarge Poster



No comments: