Tuesday, April 27, 2010

BETULKAH 'PERKASAM' BERJUANG UNTUK MELAYU

Posted by RAKYAT MARHAEN
·

Perkasa atau nama mesra mereka saya panggil 'PERKASAM' bukan main marah kepada pengundi Cina kerana tidak mengundi calon BN Kamalanathan pada PRK Hulu Selangor Ahad lalu.

Lantas Pengerusi Perkasam, Berahim Al Lompati menggesa kerajaan menilai semula bantuan untuk kaum Cina. Malah beliau menuduh kaum Cina sebagai TIDAK BERSYUKUR. Kalau begitu pegangan dan minda Berahim ini nampaknya beliau juga mungkin menganggap semua yang tidak mengundi BN sebagai rakyat yang tidak bersyukur termasuk pengundi beliau sendiri di Pasir Mas yang mengundi PAS pada PRU 2008 yang menyebabkan beliau menang dan menjadi Wakil Rakyat sekarang. Kalau macam itu, Orang Kelantan negeri asal Al Lompati juga tidak bersyukur tidak mengundi BN pada 2008.

Cetek sungguh pemikiran Al Lompati ini sehingga perkara sedemikian pun tidak dapat difikirkan oleh beliau. Dek kerana ingin membodek dan mengipas Al Lompati tidak dapat berfikir secara waras. Orang Umno sendiri tidak setuju dengan pandagan esktrim beliau ini termasuk Khairy Jamaluddin. Kalau hendak membodek pun biarlah logik dam diterima akal. Jangan sampai orang melihat kita bingung dan bangang. Nampak Al Lompati lebih Umno dari orang Umno sendiri. Inilah yang kita katakan orang GILA TALAK semua perkara yang tidak masuk akal pun di boleh buat.


Saya harap Al Lompati dapat kembali waras dalam mengeluarkan kenyataan takut-takut nanti budak-budak tadika pun gelakkan beliau nanti.

Seperkara ini saya juga mengapa Al Lompati @ Perkasam tidak menyokong dan berkempen untuk Zaid Ibrahim kalau betul Perkasam berjuang untuk Melayu. Bukankan Zaid itu Melayu. Jadi kalau betul Al Lompati Ultra Melayu mengapa beliau terhegeh-hegeh berkempen untuk 'Kamal' Anathan. Memang muka tidak malu betul Al Lompati ini.

Timbul pertanyaan dalam diri saya Perkasam ini berjuang untuk Melayu atau untuk Berahim Al Lompati. ????Kasihan ahli Perkasam dipermainkan oleh Brahim Al Lompati.

No comments: