Thursday, March 24, 2011

BILA AGAKNYA ANAK THAMBY NAK INSAF!!

Duhai pemimpin Umno khasnya Najib dan rakan-rakan,..                      Sudah-sudah le buat kerja kotor lagi jijik tu !!

Pada sidang media yang diadakan kelmarin, Abdul Rahim juga mengaku beliau dan Shazryl adalah individu di belakang tayangan video seks itu yang ditayangkan di Carsosa Seri Negara.

“Datuk T ini bukan seorang sahaja, tapi ia adalah datuk tiga iaitu saya, Datuk Shazryl dan Datuk Shuib, yang mana kami telah berkawan begitu lama,” kata beliau.

“Selain itu, kami merasakan isu yang ada sekarang (video seks) perlu dibuat penyelarasan supaya tidak timbul salah faham. Saya fikir semua pihak perlu tahu kebenarannya, jadi kami jemput beberapa pemimpin media ke Carcosa Seri Negara sebab ia lebih selamat.

“Di situ kami tunjukkan supaya pemimpin media faham perkara sebenar dan kami ke depan kerana mahu tegakkan keadilan... sebab pemimpin yang nak jadi perdana menteri tidak layak, yang mana kita tak boleh terima pemimpin yang mempunyai akhlak yang rendah,” katanya.

Teman nak tanya anak Thamby ini !!
Siapa pemimpin atau Perdana Menteri Malaysia yang baik dan tinggi akhlaknya?
Allyarham Tungku Abdul Rahman,… ok kita terima.
Tun Husin On ,.. ok juga kita boleh terima.

Tun Mahathir ???  Apa pendapat anak Thamby dan rakan-rakan? tinggi akhlaknya?
Mintak maaf !!  Jauh panggang dari api. Rakyat sudah mengenalinya sebagai PM 5P.       kerana sudah terbukti beliau adalah Penyamun harta rakyat, Penipu Rakyat, Pengikis hak istimewa orang Melayu, Pendusta Agama dan Pemfinah maha agong.
Nama Mahathir  wajar ditukar kepada  Mahafir’un atau Mahazalim.  

Datuk Najib ???  2x5  dengan Mahathir,…. Tetapi Najib kena tambah 1P lagi iaitu Pembunuh kerana beliau terlibat dengan pembunuhan Altantuya !

Sepatutnya Tan Sri Rahim Thamby Chik suruh Mahathir berundur dari politik!  Semestinya juga Rahim anak Thamby desak Najib agar meletak jawatan kerana moral mereka jauh lebih rendah dari Anuar.
Rahim anak Thamby!!  Cakap tu biarlah beralas!  dan berfakta!!
Kalau DS Anuar rendah moralnya,  Anuar takkan dapat walau satu undi pun dalam apa-apa pemilihan !  Kalau Anuar jijik peribadinya, Anuar takkan dipilih jadi Ahli Parlimen Permatang Pauh!                    Kalau Anuar tak kaya budipekerti dan ilmunya, Anuar takkan dipilih jadi Ketua Pembangkang.          Dan akhir sekali satu soalan cepu emas untuk Rahim anak Thamby ,…

Kenapa Anuar berjaya membentuk PAKATAN RAKYAT menjadi begitu kuat hingga berjaya memerintah 4 buah negeri!!?   Kalau anak Thamby segan nak jawab tak apa, tak payah jawab. Jawab saja dalam hati !!

Wahai anak Thamby dan pemimpin-peminpin Umno !!  SEDARLAH DIRI! Bawa-bawalah MUHASABAH DIRI !!  bila nak INSAFF !!

No comments: