Friday, January 14, 2011

Umi Habisdaa vs. Umi Hafilda ?

Cabaran Debat DSA Ibrahim terhadap Pak Najib menyebabkan PM 1 Malaysia tersebut mengelabah "Beruk". Apa tidaknya pelbagai isu dan salah guna kuasa dalam jangka masa 2 tahun ini yang menyebabkan beliau takut "Tokak" yang cuba disorok akan terbuka dan menyebabkan baunya akan dihidu oleh rakyat di negara ini.
Terkini...Wanita "Haprak" Umi Habisdaaa,... menjadi talian hayat Pak Najib untuk berdepan dengan cabaran Anwar tersebut. Wanita yang tiada akhlak ini memang sesuailah dijadikan "Barua" oleh Pak Najib untuk menepis cabaran DSA Ibrahim dalam isu debat. Akhirnya nanti surat khabar "Haprak" Umno akan memutarbelitkan isu dengan mengatakan DSA Ibrahim takut untuk berdebat dengan Umi Habisdaaa..

Maka hilanglah cerita cabaran debat Anwar dengan Pak Najib,la ntas terselamatlah Najib Mongolia ini dari menjadi bahan tertawa masyarakat kalau beliau tewas dalam debat tersebut. Inilah perancangan APCO yang menjadi perunding dalam pemerintahan Najib bagaimana untuk "Swing" isu yang akan memakan dan memalukan Najib Mongolia ini.

No comments: