Monday, December 6, 2010

Misi SSDE berjaya: Bekas Menteri Besar Kebanggaan Umno Selangor akhirnya dibawa kemuka keadilan!



Oleh: Pria Malaya

Anda tahu apa yang dimaksudkan dengan SSDE? SSDE adalah nama singkatan 'Selamatkan Selangor Darul Ehsan'..gerakan atau kumpulan yg menggelarkan diri sebagai SSDE ini diilhamkan oleh Umno Selangor...

Penulis petik salah satu kenyataan yang diambil di dalam blog pro-Umno:
Spy kagum dengan semangat yang ditunjukkan Umno Selangor yang diterajui oleh DS Khir, Datuk Noh dan juga kepimpinan lainnya yang berkerjasama dengan seluruh jentera maya termasuk bloggers dan portal KMU bagi melakukan gerak saraf menghentam kerajaan PR.

Gelombang SSDE yang terhasil bermula dari isu pasir telah berjaya mengucar kacirkan dan mendedahkan perilaku sumbang kerajaan PR yang diterajui oleh Khalid Ibrahim.
Ya...gerakan ini diterajui oleh pemimpin2 Umno Selangor dan dibantu oleh barisan bloggernya...nampaknya misi SSDE utk menyelamatkan Selangor hampir berjaya..

Permulaannya, ketua misi SSDE iaitu Dr Khir Toyo didakwa ke mahkamah..dilaporkan juga ada beberapa lagi 'jerung' yang bakal ditahan dan dihadapkan ke mahkamah..mereka inilah penjanayah, perompak harta rakyat selama dibawah pemerintahan kerajaan Umno/BN yg lalu..



Inilah keberkesanan SSDE..semoga Selangor berjaya dibersihkan dari pemimpin2 seperti ini..bersama gerakkan misi Selamatkan Selangor Darul Ehsan...harap2 blogger Umno tak sakit hati..;)

Akhir kalam, sama ada mereka berjaya disabitkan kesalahan, atau terlepas dari pertuduhan, sama2 kita tunggu dan saksikan...wallahua'lam...

No comments: