Friday, December 31, 2010

MAIS: Rosmah Takpe Bukak Aurat Dalam Masjid..



Ini juga ROSMAH dalam masjid tanpa menutup aurat - MAIS harap siasat lah ya
Cerita YB Teo masuk masjid tanpa tutup aurat dah heboh dulu sekali, kini timbul lagi.
Macamana kes BINI NAJIB yang juga masuk masjid juga tanpa menutup aurat?

INI KENYATAAN JAIS

KUALA LUMPUR, 31 Dis — Majlis Agama Islam Selangor (Mais) mahu memanggil nazir Masjid Taman Cheras Jaya untuk menjelaskan kehadiran Ahli Parlimen Serdang, Teo Nie Ching, dengan memakai pakaian ketat dan tidak menutup aurat semasa menyertai senamrobik di pekarangan masjid baru-baru ini.

Timbalan Setiausaha Mais Abdul Halem Hapiz Salihin berkata, pihaknya juga akan menyiasat mengapa tindakan wakil rakyat daripada DAP itu yang tidak menghormati adab ketika memasuki kawasan masjid tidak ditegur oleh pihak pengurusan masjid.

Sambil melahirkan rasa kesal dengan sikap Teo yang tidak mengambil iktibar daripada teguran Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah, terhadap kelakuannya sebelum ini, beliau menyifatkan wakil rakyat itu tidak menghormati baginda. - seterusnya di TMI
MAIS, korang kalut sangat bila YB Teo masuk masjid dengan tak menutup aurat. TAPI MACAMANA DENGAN GAMBAR DI ATAS. APAKAH ROSMAH JUGA MENUTUP AURAT? Bagi aku yang bukan ulama, bukan ustaz ni, aku rasa maksud menutup aurat adalah menutup keseluruhan rambunya,BUKAN MACAM GAMBAR DI ATAS, JAMBUL ROSMAH SAH-SAH BOLEH DI LIHAT LAGI,

Dey MAIS bertindaklah dengan saksama, jangan pilih bulu. Gambar ini telah tersiar baru-baru ni. Apakah Rosmah juga telah dipanggil? Mungkin aku terlepas pandang, tapi rasanya korang buat bodoh saja sehingga kini. Apakah kerana dia ni bini najib boleh buat apa saja, manakala di pihak pembangkang ada saja salah yang hangpa nak cari ... Atau Khusrin takut akan ditendang Najib kalau hangpa ambil tindakan pada bini kesayangan nya yang Gedebab tu.

Cuba hangpa habaq mai sat, bila nak pi tahan Rosmah ... hahahaha

Ini lah sebenarnya bentuk pemerintahan Najib umnoapco ...

1 comment:

Unknown said...

aku x penah nampak bini2 pemimpin malaysia tutup aurat...