Sunday, July 11, 2010

Mossad dan CIA nak bunuh Anwar??


Dakwa seorang malaon bernama Elaine Meinel Supkis, yang kononnya, seorang penulis blog di New York..... Anwar Ibrahim merupakan alat ciptaan CIA bagi menjaga kepentingan dan perancangan sulit Amerika Syarikat di Malaysia. Pulak dah..... Baca di sini dan sini.

Weh.... siapa binatang si Elaine Meinel Supkis ni?? Angin tak der.... ribut pun tak der, tup-tup out of the blue.... muncul jer nama dia. Blogger terkemuka daripada US, konon. Isy.... tak pernah dengor pun. Watak Elaine Meinel Supkis ni.... fiction atau real?? Apakah ini satu lagi wayang yang diproducekan oleh puak-puak UMNO/APCO??

Yang syiuknya.... belum apa-apa lagi, si Hishamuddin udah melatah sakan. Eh.. eh... rasanya ni, melatah yang dibuat-buat. Melatah untuk distract attention daripada rasukan hantu Altantunya yang sedang giler-giler menglibang-libukan hati perut Najib, PM 1Malaysia. Satu dunia kini sedang menyaksikan bagaimana the ghost of Altantunya sedang merasuk. Yang membongkar.... berada di London, yang menyiasat.... berada di Paris dan yang terkencing dan tercirit pulak.... berada di Malaysia.

Dan... at the same time, mungkin juga, mereka cuba nak gertak dan takutkan Anwar. Fuuuuhhh.... don't play-play, CIA dan Mossad want Anwar dead!! Weh.... silap orang ler. Anwar bukan macam korang, penakut. Hanya tunjuk berani, sebab kuasa ada dalam tangan. Kalau tak da kuasa.... aku rasa, korang sure dah terkincit dah!! Gah ler sementara kuasa ada...

Korang dengor sini baik-baik. In kata-kata Anwar tau.... "Kalau takut pada risiko, jangan bicara tentang perjuangan". Apa...?? Korang ingat Anwar heran ke semua stupid allegations yang korang cuba wayangkan tu?? Salah orang ler weh....

Don't forget.... dia pernah di ugut, dibelasah dan dia pernah difitnah. Dia pernah di ISA dan dia juga pernah ber-rumahkan penjara. Pada dia, semua tu nothing.... Alah bisa tegal biasa!!

Pada persepsi umum.... semua itu ialah tanda-tanda bertapa allergic dan takutnya kuncu-kuncu UMNO/APCO dengan manusia bernama Anwar Ibrahim. By hook or by crook.... langkah dan kemaraan Anwar, must be stopped!! Kalau tidak.... survival politik kuncu-kuncu UMNO/APCO, is in jeorpady.

Yang lawaknya..... Hishamuddin melatah hanya dengan maklumat daripada berita yang dilaporkan oleh sebuah surat khabar yang kredibiliti, integriti dan reputasi sudah berada dalam limbah yang penghor baunya. Akhbar apa tu, ya??

Utusan Meloya.... ejen propaganda UMNO/APCO!! Boleh caya ka??

Poooraahh....!!! But... apa-apa pun, KDN mesti siasat kebenaran dakwaan akhbar tersebut. Kebenaran atau fitnah?

Aha..... suruh jawatankuasa 'Ministry of Truth' bersidang cepat. The sooner, the better. Jangan tunggu lama-lama. Mesti efisyen tau?? Nanti KPI korang jatuh merudum.

No comments: