Sunday, July 11, 2010

Laporan Blogger Upahan UMNO-APCO-YAHUDI di Amerika : DS Anwar Agent CIA. Najib pulak siapa?

Sudah terang lagi bersuluh, UMNO adalah sahabat baik YAHUDI/ISRAEL

Wow!! Nampaknya UMNO-APCO-YAHUDI memang dah jadik Syaitan Besar dengan kerjasama APCO-YAHUDI dan Kerajaan Amerika Syarikat laknatullah.
UMNO-APCO-YAHUDI-USA buleh bikin apa dia suka pasal Dunia ini dia punya.ada wang dan kuasa semua tak mustahil.


Selain blogger dan cyber trooper upahan di Malaysia, India. UMNO-APCO jugak ada upah blogger di USA.Tak hairan lenbih RM70JUTA duit rakyat malaysia disedekahkan kepada APCO Worldwide, syarikat milik Yahudi Israel.

Gosip terbaru dari Blogger yang dipercayai diupah oleh UMNO + APCO WORLDWIDE :- Elaine Meinel Supkis - http://emsnews.wordpress.com dan http://elainemeinelsupkis.typepad.com

Elaine Meinel Supkis ini banyak menulis di blog2,majalah,forum dan laman berita di Amerika .Nyatalah dia menulis untuk mendapatkan Wang.Takkan menulis free-free kot.Bil internet,makan minum,kos sara hidup sapa nak tolong bayar weiii.Bullshit la kalau dia cakap dia menulis FREE.


Artikel terbaru blogger upahan UMNO-APCO Worldwide mengosipkan DS Anwar Ibrahim agent CIA, Agensi Perisikan Pusat Amerika dituduh menjadi ancaman keselamatan negara Malaysia dan pastinya artikel blogger upahan UMNO-APCO-YAHUDI tersebut akan dijadikan modal / peluru kepada UMNO-APCO-YAHUDI untuk membantai DS Anwar Ibrahim setelah Fitnah Liwat II Sayfool Bukhari tidak mendapat kepercayaan di hati rakyat Malaysia yang sudah masak dengan penipuan UMNO/BARISAN NASIONAL

Iya la kan,kalau penulis blogger upahan tempatan tulis,,nampak tak real pulak,,so kenalah orang dok Amerika sendiri yang tulis, baru dipercayai ramai. Sebab kat Malaysia ni, mentaliti rakyat Malaysia adalah lebih berita mempercayai semua benda dari luar negara. Benar atau Palsu..lain kira.Rakyat malaysia memang mentalitinya mengagungkan perkara2 dari negara asing, hasil didikan UMNO-APCO-YAHUDI


Nampaknya UMNO-APCO-YAHUDI berusaha bermati-matian untuk memastikan DS Anwar atau sesiapa saja yang jadi penghalang cengkaman kuasa fasis mereka di Putrajaya dipastikan menghuni Tirai Besi ataupun dicabut nyawanya.

Nampaknya Malaysia seakan sudah menjadi negara FASIS seperti Itali, Jerman pada kurun ke 19.

Menteri Dalam Negeri Hishammuddin Hussein/ Sepupu Najib dilihat semakin keras /zalim membantai Pakatan Rakyat melalui kementerian yang dipegangnya.

PRU 13, Insya allah...UMNO-APCO-YAHUDI dan Sekutu mereka akan dikuburkan ke Neraka Politik kerana di atas kezaliman dan kekejaman mereka terhadap seluruh rakyat Malaysia.

Kalau DS Anwar dituduh Penjaga Kepentingan Amerika di South East Asia,Najib pulak apa peranannya?Kan sudah nyata hubungan Najib dengan Amerika melalui president Barrack Obama amatlah akrab dan rapat sehingga president amerika itu melantik duta USA ke Malaysia dengan nama khas " Duta Besar Istimewa dan Mutlak ke Malaysia",sudha tentunya ia sudah mendapat restu dan kerjasama erat dari Najib.- berita lanjut

Boleh disimpulkan bahawa Najib dan Kerajaan Malaysia adalah juga penjaga kepentingan Amerika Syarikat di Malaysia, Depa nak kata apa?Ini memang betul/fakta.


Parti HAMAS di Palestin (pembela rakyat palestin di Gaza) sudah DICOP sebagai pertubuhan Pengganas oleh Amerika dan tidak mustahil dengan usaha UMNO+BARISAN NASIONAL+APCO WORLDWIDE (Penasihat Rasmi Kerajaan Amerika Syarikat dan Israel) parti-parti dalam Pakatan Rakyat akan ikut nasib yang sama.Wllah Huallam.


Baca berita dibawah;

Anwar hadapi risiko undang-undang kerana jadi alat CIA?

Penasihat Parti Keadilan Rakyat DatukSeri Anwar Ibrahim akan dikenakan tindakan sewajarnya jika didapati mengancamkeselamatan negara selepas dikaitkan menjadi alat kepada agensi perisikanAmerika Syarikat, Agensi Perisikan Pusat (CIA).

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein bagaimanapun berkata pihaknya belum mempunyai maklumat dan perlu bergantung kepada bukti untuk mengambil sesuatu tindakan.

"Tak tahulah sama ada (alat) CIA atau tidak, tetapi kita tengok banyak rahsia dia sudah terbongkar.

"Kita sebelum ini tidak tergamak cuba korek (rahsia) kerana cukup-cukuplah mereka sendiri menabur fitnah terhadap pemimpin-pemimpin kita, tetapi kalau mereka tidak berada di atas landasan dan niat jujur akhirnya benda yang tidak baik akan keluar juga," katanya kepada pemberita selepas merasmikan persidangan perwakilan Umno Bahagian Paya Besar di sini, hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan seorang penulis blog terkenal di New York, Elaine Meinel Supkis yang mendakwa ketua pembangkang itu merupakan alat ciptaan CIA bagi menjaga kepentingan dan perancangan sulit Amerika Syarikat di Malaysia.

Hishammuddin berkata beliau melihat tindak tanduk ketua pembangkang itu ketika ini hanya demi kepentingan politiknya semata-mata.

Katanya wakil-wakil rakyat pembangkang juga telah menyedari agenda peribadi Anwar sehingga memaksa mereka keluar daripada parti itu.

"Saya tengok ini tidak menjejaskan keselamatan negara kerana kita tahu tingkah laku dia macam itu, yang penting tugas dan tanggungjawab saya ialah memastikan negara kita selamat daripada ancaman JI (Jemaah Islamiah), Al Qaeda... mereka (pembangkang) ini hanya berpolitik 24 jam yang akhirnya rakyat akan menilai dan menentukan kedudukan mereka," katanya.

Dalam perkembangan lain, Hishammuddin berkata beliau akan mengadakan pertemuan dengan kesemua ketua balai polis di seluruh negara di Pusat Konvesyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada Rabu ini bagi mendapatkan maklum balas

berhubung kebajikan dan kedudukan anggota polis pada masa ini.

Selain itu, katanya kementerian juga bercadang mewujudkan "Liga Balai" bagi mewujudkan persaingan sihat mencakupi pelbagai kategori di kalangan balai-balai polis di negara ini.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak telah meluluskan peruntukan bagi perkara tersebut dilaksanakan, katanya. — Bernama

No comments: