Thursday, September 20, 2012

Rosmah Pakai Jam Tangan Bernilai RM350 000

laniismaa
Kita bercerita lagi tentang kemewahan Rosmah Mansor, isteri PM kita.
Terkini koleksi yang jam tangan yang dipakai Rosmah dalam satu majlis yang dihadirinya di Vietnam berjaya dirakam lense kamera…Dikatakan harga jam tangan yang dipakai oleh Rosmah Mansor dikatakan bernilai antara £70,000 - £100,000. Dan harga tersebut tidak termasuk duit import lagi.
Jam Rosmah Mansor (Gambar) Jam Tangan Rosmah Mansor LIMITED EDITION (Bernilai RM350,000   RM500,000)??
Jam Rosmah (Gambar) Jam Tangan Rosmah Mansor LIMITED EDITION (Bernilai RM350,000   RM500,000)??
Jenama Franck Muller merupakan salah jenama yang telah menghasilkan antara jam tangan paling mahal di dunia yang bernilai USD2.4 juta.
Jam Termahal Di Dunia (Gambar) Jam Tangan Rosmah Mansor LIMITED EDITION (Bernilai RM350,000   RM500,000)??
Persoalannya bagaimana beliau boleh berbelanja mewah seperti ini?
Bagaimana Rosmah Mansor masih mampu meneruskan tabiatnya sehingga mampu memililki satu lagi barangan mewah (jam tangan berjenama Franck Muller) selepas berjaya melakukannya ketika memiliki cincin bernilai RM24 juta sebelum ini.

Banyak sangatkah pendapatan seorang yang bergelar Perdana Menteri Malaysia sehingga berjaya menampung perbelanjaan mewah isterinya selama ini? Adakah ada lagi “Pendapatan Sampingan”? Mungkin?
P/S : Walaubagaimanapun, carian kami untuk rekabentuk seperti yang dipakai oleh Rosmah Mansor tiada dalam senaraian jenama Franck Muller, besar kemungkinan ia cukup ekslusif dan direka khas untuk Rosmah Mansor mungkin? - Fathul Bari Suruh Kadir Sheikh Fadzir Bertaubat

No comments: