Thursday, February 10, 2011

Isa Samad terus membadak!

Tanpa ada sedikit perasaan segan silu, dan masih mahu terus bersikap 'pekak badak', Tan Sri Mohamed Isa Abdul Samad mengambil pendirian tidak menghiraukan kenyataan yang mempersoalkan pelantikannya sebagai pengerusi Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (Felda) ; malah sebaliknya beliau mempersoalkan kredibiliti pihak yng mengkritiknya itu.

"Mereka yang cakap begini biasanya mestilah hebat tapi kita kena tengok rekod mereka, hebat sangat ke sehingga boleh sesuka hati mendakwa itu dan ini... apapun biarlah," katanya.

Isa mengulas dakwaan Ahli Majlis Penasihat Ekonomi Negara (MPEN), Datuk Dr Zainal Aznam Mohd Yusof dan Ketua pegawai eksekutif, Maybank Investment, Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz semalam bahawa pelantikannya menerajui Felda adalah suatu yang sedih dan mengakibatkan kebimbangan pasaran.

Al-Husseyn : Setelah diteliti rekod khidmat Ahli Majlis Penasihat Ekonomi Negara (MPEN), Datuk Dr Zainal Aznam Mohd Yusof dan juga Ketua pegawai eksekutif, Maybank Investment, Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz yang mengkritik perlantikan Isa sebagai Pengerusi Felda, maka adalah didapati bahawa prestasi mereka berdua ini tidaklah sehebat mana pun.

Mereka tidak ada rekod rasuah sebagaimana Isa Samad yang terpalit dengan gejala rasuah dan didapati bersalah kerana terbabit dengan politik wang ketika pemilihan parti itu dan digantung jawatannya oleh lembaga disipin Umno pada 2005;

No comments: