Tuesday, February 12, 2013

KANTOI : Najib Buat Magik 1Malaysia

Kalau aku PM xde masa nak tweet dgn PSY. Tapi kalau dah die hard fan nk wat camne. TV3suku pulak digunakan untuk memfemeskan hikmat terbaru Najib yg seakan akan sama macam watak Goku dalam cerita Dragon Ball, Hikmat Gerak Sejenak.. Kejap sana kejap sini.. Kejap ada kejap xde.. Macam biskut Chipsmore..

TV3suku cakap Najib main tweet ngan PSY, siap tunjuk lagi kat skrin tuh.. Tapi sekejap je, xle lama lama nanti kantoi.. Jom tengok tweet dia tu.. Kali ni aku tunjuk takde limit masa.. Lantak korang la nak tengok sampai mata lebam sekali pun.. Ada aku kesah?!


Bukan ke Najib kat Pulau Pinang waktu ni? Apa kejadahnya tweet location kat Kajang, Selangor? Kalau guna cacai mintak update tweet, cakap je la guna cacai. Buktinya diatas tu.. dan aku akan bagi lokasi detail dari mana tweet itu dihantar..


Mengikut apa yg aku tau, lokasi itu di persimpangan Sg Ramal ke Bangi melalui kawasan Perindustrian Selaman. Belah kanan tu Country Height, dimana Zahid Hamidi tinggal..

Lagi 1.. TV3suku cakap lebih 10,000 retweet Najib.. Aku tengok yang ramai retweet adalah PSY, bukan Najib.. Diorang ni reti main twetter ke tak reti?! Patut la Buletin Utama TV3suku makin bangang melanton lanton!!


Kalau tweet remeh pun sanggup menipu rakyat Malaysia,
inikan pula hal hal yg penting untuk rakyat Malaysia, untuk masa depan anak cucu kita? Najib!! Shame On You!! LIAR!!!

No comments: