Thursday, February 11, 2010




Tumbangnya Khalifah. Hiduplah bersama Dajjal

Artikel

"Pertarungan orang-orang Yahudi dengan Islam beberapa waktu amat jelas sejak Nabi Muhammad berhijrah ke Yathrib (Madinah) hingga mereka diusir darinya, akhimya dari seluruh Semenanjung Arab setelah mengkhianati janji dan bersikap tidak jujur untuk menghapuskan orang-orang Islam dan orang-orang Arab yang menerima mereka sebagai tetamu sebelum kedatangan Islam.

Pertembungan itu terus berlanjutan berkurun sejak tertubuhnya kerajaan khalifah Islam di Madinah, Damsyik, Baghdad dan Sepanyol. Hinggalah kerajaan khalifah Islam berpecah kepada suRan, amir dan negara-negara kecil sampai kepada tertubuhnya empayar khatifah Islam Othmaniah Turki.



Sejarah penipuan orang-orang Yahudi di pusat pemerintahan khalifah Islam Turki Othmaniah telah bermula sejak pemerintahan Sultan Murad II. Kemudian pemerintahan Sultan Muhammad Al-Fatah (tahun 1481) yang mati diracun oleh tabib Yahudi Jacob Miastro.

Demikian juga pemerintahan Sultan Sulaiman A-Oanuni dan anak-anak cucunya diculik oleh seorang wanita Yahudi Norbato, gundik Sultan Salim II. Komplot orang-orang Yahudi menyusup ke dalam pemerintahan empayar Othmaniah telah berjalan lebih daripada empat kurun hingga berakhir di tangan seorang Yahudi yang berpura~pura menganut agama Islam yang dikenal dengan nama Mustafa Kamal Ataturk, atau Bapa Kemerdekaan Turki." Orang-orang Yahudi telah merancang untuk menghancurkan kerajaan khalifah Islam Othmaniah melalui beberapa golongan seperti berikut :
1. Golongan orang-orang Yahudi Donma yang berpura-pura menganut agama Islam. Setelah mereka diusir dan Sepanyol dan berkumpul di Salanik.

2. Golongan Salib Kristian yang pendendam terhadap agama Islam dan orang-Orang Islam setelah Islam berkembang di Vilna, Austria, khususnya setelah Constantionaple (Istanbul) jatuh ke tangan Muhamad Al-Fatah.

3. Gambaran buruk yang dilakukan oleh orang-orang Yahudi dan Kristian terhadap pemerintahan khalifah Othmaniah dan orang-orang Islam sebagai ganas dan liar. Ini menyebabkan penjajah-penjajah Barat ingin menguasai bumi negara-negara Islam Sejak. kurun 19 hingga jatuhnya kerajaan khalifah Islam Turki
4. Penubuhan perkumpulan rahsia, khususnya Pertubuhan Freemason.
5. Segolongan Arab Kristian menimbulkan Semangat Kebangsaan Arab bertujuan memisahkan diri dari kekuasaan kerajaan khalifah Islam Turki dan mendirikan negara-negara Arab yang bebas. Semangat ini turut membantu rancangan orang-orang Yahudi memecah belahkan negara-negara Islam.

Tokoh mereka telah diperalatkan dan dijadikan pelopor pembebasan Arab untuk menentang apa yang dinamakan penjajah kerajaan khalifah Islam Othmaniah dengan meniru semangat kebangsaan yang melanda Eropah sepanjang kurun 19.

Orang-orang Yahudi Donmat telah berjaya merancangkan "Turki AI-Fatat" yang dipelopori oleh agennya Madhat Pasya. Dari parti tersebut lahir pula sebuah parti lain yang dinamakan "Ittihad Wattarqi,' meminjamkan cogan kata dari revolusi Perancis: "Kebebasan, Persaudaraan dan Persamaan.
Parti tersebut dipelopori oleh seorang Yahudi dari Pertubuhan Freemason yang bertopeng nama Islam, Mustafa Kamal Ataturk yang merampas kuasa daripada Sultan Abdulhamid II pada tahun 1908. Akhirnya kekuasaan kerajaan telah jatuh ke tangan orang-orang Yahudi Donmat dan ahli-ahli Pertubuhan Freemason yang berpura-pura menganut agama Islam.
Perkumpulan lain yang ditubuhkan oleh orang-orang Yahudi ialah perkumpulan agama "Baktasher" iaitu kumpulan ajaran bari-niah. Pada kenyataannya bersifat sufi yang bertujuan menghapuskan agama Islam. Perkumpulan ini telah meninggalkan kesan buruk kepada kerajaan khalifah Islam Othmaniah, khususnya setelah terlcpasnya negeri AI-Bania dari !ingkungan negara-negara Islam.

Kalau dilihat pada zaman pemcrintahan Sultan Abdulhamid II (1876), akan kelihatan jelas bahawa orang-orang Yahudi Donmat seperti Madhat Pasya, Mustafa Kamal Ataturk dan lain-lainnya, mereka mahukan negara tunduk pada kehendak kuasa Negara-negara Eropah dengan alasan reformasi dan melindungi rakyat yang bukan beragama Islam.

Sultan Abdulhamid tetap bersikap menolak dan menghadapi orang-orang Yahudi Donmat dan Parti Itihad Wattarqi. Baginda menghadapi perasaan tamak kuasa-kuasa Barat untuk menghapuskan negara-negara Islam. Sebaik sahaja baginda memegang kuasa, baginda terus memerangi Pertubuhan Freemason dan menghapuskan agen-agennya daripada orang-orang Yahudi Donmat, khususnya pemimpin Madhat Pasya sebelum muncul pemimpin Mustafa Kamal Ataturk.

Setelah berakhirnya Madhat Pasya tahun 1877, gerakan orang-orang Yahudi Donmat dan Pertubuhan Freemason untuk menghancurkan kerajaan khalifah Islam Othmaniah tidak pernah lemah. Sultan Abdulhamid pernah menerima tekanan Yahudi Antarabangsa melalui sebuah negara Eropah. Baginda ditawarkan kewangan yang besar daripada seorang Yahudi, Teodor Hartizal (tahun 1902) sebagai jasa membenarkan orang-orang Yahudi seluruh dunia berhijrah dan bermastautin di Palestin.

Di samping tawaran-tawaran lain yang lumayan daripada orang-orang Yahudi Donmat melalui paderi Khakham Mushe Litoni dan Emanuel Qurah So. Tetapi tawaran kerakusan dan ketidak senonohan mereka disindir dan dicemuh oleh Sultan Abdulhamid yang menjawab di hadapan mereka: "Kami tidak menjual tanahair dengan wang. Kami mendapat negeri kami dengan pengorbanan darah datuk nenek kami. Kami tidak mungkin melepaskannya seinci pun tanpa kami mengorbankan darah untuknya. Apabila Hartizal dan konco-konconya sedar bahawa Sultan Abdulhamid seorang yang berpendirian tegas, beliau mengarahkan kepada orang-orang Yahudi Donmat dalam Parti Ittihad Wattarqi, Gerakan Kebangsaan Arab yang dipelopori oleh golongan Arfib Kristian, Sultan.dan Gerakan penyokong Kebangsaan. Gerakan tersebut yakni Turki Toraniah telah memainkan sentiment supaya melancarkan peranan besar melancarkan fitnah terhadap sultan.

Antara mereka paling benci terhadap sultan ialah Anwar Jawid, Talat Jamal, Husain Jahid Yaltasyin, Qurah So, Mushe Loi dan Mustafa Kamal Ataturk. Mustafa Kamal Atarturk diberikan perhatian khusus oleh Pertubuhan Fremason. Dia diharapkan untuk menjadi pemimpin Turki masa hadapan. Dia merupakan penghubung antara ahli Pertubuhan Freemason Islam Othmaniah.dengan agen-agen dalam tentera khas kerajaan sebagai askar yang berpengaruh, Mustafa Kamal Ataturk telah membentuk satu barisan teman-teman dari alili Pertubuhan Freemason, orang,orang Yahudi Donmat dan beberapa orang' pegawai tentera yang khianat menunggu kesempatan yang sesuai untuk merampas kuasa.

Apalagi melihat keadaan dalam negeri dilanda pelbagai peristiwa fitnah dan kekacauan serta menyaksikan negeri-negeri jiran dalam peperangan. Tepat pada tahun 1908 satu rampasan kuasa telah berjaya. Pada tahun 1909 Sultan Abduthamid dikurung. Tempatnya diambilalih oleh Sultan Muhamad ke-5 sebagai lambang.

Pada zaman pemerintahannya, orang-orangYahudi Donmat dan golonganahli Pertubuhan Freemason telah menguasai kerajaan malah Pertubuhan Freemason diperluaskan di kalangan pegawai-pegawai tentera. Dengan demikian membuka jalan untuk memisahkan agama dari politik. Kuasa sultan dilucutkan dari sifat-sifat khalifah Islam.

Banyak penjenayah dan tokoh orang-orang Yahudi berbangsa Bulgaria, Arab, Yunani dan Kristian yang bencikan Islam bersatu dengan ahli Pertubuhan Freemason mara ke Istanbul untuk menyingkirkan Sultan Abdulhamid secara muktamad.

Setelah Sultan Abdulhamid disingkirkan, kuasa sepenuhnya berpindah kepada golongan penjenayah ahli Pertubuhan Freemason yang dipelopori oleh Parti Mustafa Kamal Ataturk. Bencana mulai menimpa negara-negara Islam. Revolusi meletus di Balqan dan Albania. Austria merampas kawasan Bost dan HarSt. Orang-orang Islam di seluruh dunia termasuk Nusantara menghadapi kezaliman dan penjajahan dan yang lebih buruk daripada apa yang pernah dihadapi oleh kerajaan khalifah Islam Othmaniah Turki sebelumnya. Libya dijajah Itali, Moroko jatuh ke tangan Perancis, negara-negara Islam dijajah Eropah Barat dan Russia.

Sedang Mustafa Kamal Ataturk, seorang ahli Pertubuhan Freemason tidak berbuat apa-apa, malah gembira melihat apa yang berlaku kepada negara-negara Islam dan orang-orang Islam. Mustafa Kamal Ataturk telah mengisytiharkan Turki sebagai sebuah negara republik dan sekular hasil dari perancangan Pertubuhan Freemason Untuk menghapuskan kerajaan khalifah Islam.

Beliau mulai bertindak melakukan pembunuhan kejam terhadap para ulama yang ikhlas. Semua masjid dan sekolah agama ditutup. Azan masjid dan sembahyang dalam bahasa Arab diharamkan. Rakyat dipaksakan berpakaian secara barat. Wakaf dan pusaka secara Islam dihapuskan. Masjid Sofia dijadikan rnuzium. Perkahwinan dan undang-undang keluarga yang bersumber daripada syariat Islam digantikan dengan undang-undang Barat.

Poligami diharamkan. Lelaki dan Wanita diberikan persamaan hak dalam harta pusaka. Mengenai pendidikan dan kebudayaan: pendidikan Islam di semua sekolah, universiti dan maktab dihapuskan. Pembelajaran AI-Quran kepada kanak-kanak di masjid juga dihapuskan. Huruf tulisan Arab yang digunakan sejak seribu tahun telah digantikan dengan huruf rumi. Apa yang bersifat Arab Islam digalak menghapuskannya.

Apa yang bersifat kebaratan atau keeropahan digalak memperkembangkannya. Pintu negerinya dibuka seluas-luasnya kepada orang-orang Yahudi Eropah memasuki di segenap bidang ekonomi, politik, kebudayaan, pentadbiran, universiti dan pendidikan. Dan inilah diri kita hasilnya pada tahun 2010 dimana otak, jiwa dan raga kita telah dijajah sepenuhnya di dalam ekonomi, politik, kebudayaan, pentadbiran, universiti dan pendidikan sehinggakan walau yahudi masuk kelubang biawak sekalipun pasti kita akan menurutinya. Sekarang Yahudi tidak perlu memerangi umat Islam kerana Umat Islam sendiri yang memerangi Umat Islam. Itulah hakikatnya"

No comments: